ייצוג עובדים בכירים

צוות עורכי הדין המתמחים בדיני עבודה בפירמת עורכי הדין בן ארי, פיש רכש מומחיות ייחודית בייצוג עובדים בכירים בסכסוכי עבודה מורכבים.

עובדים בכירים, מטיבם, הינם עובדים בעלי צרכים ומאפיינים הייחודיים להם, דוגמת הסדרי תמרוץ ובונוסים והסדרי פרישה ייחודיים בכללם היבטי אי תחרות וכיוצ"ב.

הצוות המקצועי המתמחה במתן מענה לצרכים של עובדים בכירים,  מספק מענה לעובדים אלו במכלול היבטים ושלבי ההתקשרות השונים וזאת ברגישות לנושאים המסחריים והאנושיים הייחודים לעובדים אלו והקשר הייחודי של עובדים אלו למעסיק חדש או נוכחי, על פי ההקשר.

הפירמה מתמחה במתן ליווי וייעוץ לעובדים בכירים לאורך כל חיי תקופת ההתקשרות בין העובד למקום העבודה, החל בעריכת הסכמי התקשרות, יישוב סכסוכים אשר עלולים להתגלע אגב פועלו של העובד הבכיר במקום העבודה וכלה  בהליכים לסיום העסקה ובכלל זה ליווי בהליכי שימוע, ייצוג בהליכים משמעתיים, ייעוץ בסוגיות של הגבלת עיסוק, גיבוש הסכמי פרישה וייעוץ בהיבטים משפטיים בסוגיות פנסיוניות אם וככל שנדרש.

לצורך כך מתמחה הצוות המקצועי גם בייצוג עובדים בכירים בהליכי ליטיגציה בתי הדין לעבודה, על ערכאותיו השונות למיצוי זכויותיהם ולהבטחה תקינות ההליכים בעניינם של עובדים בכירים.

התמחויות